stížnost - na vaše informace se můžu spolehnout??

Dobrý den, ve čtvrtek 13.10. mi byl odeslán balík do ruky z Rakovníka, v pátek mi přišla SMS, že mi bude doručen . V této SMS bohužel nebyla označena hodina + - 2 hod. doručení, jak uvádíte zde na těchto stránkách!!! balík jsem očekával do 16 hod. od podání , tzn. dopoledne, a počítal jsem s tím . V pátek 14. Se mě nikdo nesnažil kontaktovat po telefonu ( PPl i ostatní doručovací společnosti mají tento jednoduchý způsob zažitý - že zavolají když se blíží k adrese doručení , nebo , že stojí před domem se zásilkou) v 14 hod. jsem tedy sjel na 3 km vzdálenou poštu na Mostek a balík zde objevil a vyzvednul. V 15 hod. mi přišla od vás SMS, v době, kdy už hodinu jsem měl balík u sebe, že jsem nebyl zastižen a balík si můžu vyzvednout na poště.??? Asi nebyla vůle mě zastihnout , na balíku bylo uvedeno mé telefonní číslo, Z výše uvedeného je zřejmé, že " výhodu" za vyšší cenu balíku jsem nemohl využít. ŽÁDÁM O ZJIŠTĚNÍ A VYSVĚTLENÍ PŘÍČINY. Balík do ruky je služba dobrá , ale jen v případě , že opravdu funguje podle garantovaných výhod. Vaši zaměstnanci nedisponují služebním telefonem, aby mohli odeslat SMS nebo zavolat, stojíme před vaším domem, přivezli jsme avízovanou zásilku??? Náš domek stojí vedle silnice , ale nemáme funkční zvonek. Děkuji za brzké vyřízení. S pozdravem Macák B., Souvrať 63, 544 75 Mostek

Macák Bohumil 17.10.2016 09:26
Odpovědět

Komentáře

Dobrý den,
tato zásilka nebyla zprostředkována naší společností, kontaktujte prosím Českou poštu.

Expresniposta.cz 17.10.2016 13:29